fbpx

קורסים לרופאי שיניים בכירים

קורסים לרופאי שיניים בכירים

קורסים לרופאי שיניים מכל העולם בנושא השתלת שיניים

ד”ר בלן: מורה-הדרך של רופאי השיניים

ד”ר יגאל בלן הוא לא רק רופא שיניים עשיר בניסיון של 30 שנה בתחום השתלות השיניים. הוא גם עובד עם המכשור החדיש והטכנולוגי ביותר ואפילו פיתח שתלים דנטליים ייחודים המאפשרים לבצע השתלות שיניים מורכבות במקרי קיצון של חוסר עצם ומעביר קורסים לרופאי שיניים בכירים מכל רחבי העולם.

מעבר לכל אלה, ד”ר יגאל בלן הוא גם מרצה מבוקש ומורה-דרך של רופאי שיניים בארץ ובעולם. כמדריך קליני של שיטות טיפול מתקדמות בתחום השתלות השיניים, ד”ר בלן העביר השתלמויות, הרצאות וכמובן קורסים לרופאי שיניים בכירים מארה”ב, רוסיה, סין ואיטליה. ד”ר בלן, שלמד באוניברסיטת Timichora והתמחה בתכנית פוסט-אוניברסיטאית של אוניברסיטת פיטסבורג בארה”ב, צבר ידע רפואי ותעשייתי ברמה גבוהה מאד, ונחשב לאוטוריטה בתחום השתלות השיניים.

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – אפריל 2013

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית
הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית

הרצאה זו הועברה ע”י ד”ר בלן בפני קבוצת רופאי שיניים ממדינות שונות בעולם, והיא כללה סקירות נרחבות של תחום השתלות השיניים ופירוט על טכניקות הטיפול העדכניות ביותר: All on 4 ו-All on 6. כמו כן, בחן ד”ר בלן פתרונות להשתלות גם במקרים קיצוניים של חוסר עצם. ד”ר בלן הציג באופן מעמיק בהרצאה זו את העזרים והחידושים בקטגוריה זו, כמו שתלים זיגומטיים ושתלי דיסק. בסוף ההרצאה נערך שלב Q&A , בו ענה ד”ר בלן על שאלות הרופאים.

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית
הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית

ד”ר בלן מרבה להרצות על חידושים בתחום השתלות השיניים וכיצד ליישם אותם בשטח ובוחן באופן מדוקדק את ההבדלים בין השתלות השיניים המיושנות לבין אלה החדשות, תוך כדי מתן חשיבות לאיכות החומרים והטכנולוגיות הקיימות בשוק.

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – ספטמבר 2013

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – ספטמבר 2013
הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – ספטמבר 2013

בספטמבר 2013, הוזמן ד”ר יגאל בלן להרצות בפני פורום רופאי שיניים על חידושים בתחום השתלות השיניים. בהרצאה זו התמקד ד”ר בלן על יישומן בשטח של טכניקות חדשות להשתלות שיניים.

הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – ספטמבר 2013
הרצאה לקבוצת רופאי שיניים בינלאומית – ספטמבר 2013

במסגרת ההרצאה סקר ד”ר בלן סוגים שונים של שתלים דנטליים, תוך דגש על חשיבות איכות החומרים מהם הם עשויים. בהמשך, ערך השוואה בין התהליכים הכירורגיים שהיו נפוצים בעבר לאלה שקיימים היום בתחום השתלות השיניים, וכן ביצע סקירה שלאמצעים טכנולוגיים חדישים שמאפשרים את ביצועם של תהליכים אלה.

בתום ההרצאה ענה ד”ר בלן על שאלות הרופאים.

קורסים לרופאי שיניים בכירים מישראל

בנוסף להרצאות בפני עמיתים מחו”ל, ד”ר בלן מרבה להרצות בכנסים מקצועיים בארץ, בפני רופאים ישראליים. בכנס בנימינה בנושא השתלות שיניים הרצה ד”ר בלן על טכניקת ה- Socket Shield ועל שתלים קורטיקליים.

גם רופאי שיניים נוספים מצוות המרפאה של ד”ר בלן מוזמנים לעתים תכופות להרצות בכנסים שונים.

ד”ר נעה לובושיץ, רופאת שיניים בכירה במרפאת השיניים של ד”ר בלן, הוזמנה להרצות בפני רופאי שיניים ממקומות שונים בעולם, בכנס שהתקיים בהודו.

בכנס הרצתה ד”ר לובושיץ על סוגים שונים של שתלים דנטליים, חידושים טכנולוגיים בתחום השתלים הדנטליים, יתרונות השתלים וההשלכות שלהם על הצלחת הטיפול.

סדנאות וימי עיון מקצועיים לרופאי שיניים

ד”ר בלן מקיים במרפאתו סדנאות מקצועיות שונות, במהלכן הוא משתף מהידע הרב אותו צבר, ומדריך רופאי שיניים על הליכים כירורגיים מתקדמים וטכניקות להשתלות שיניים. הסדנאות של ד”ר בלן מפורסמות ומבוקשות מאוד בקרב רופאי שיניים מרחבי העולם, שמעוניינים להעשיר את הידע ולהתמקצע בתחום השתלת השיניים.

קבוצה של רופאי שיניים מסין הגיעו לסדנה מקצועית של מספר ימים במרפאתו של ד”ר בלן. הסדנה כללה מספר רב של הרצאות וכן סדנה מעשית, בהמלכה למדו הרופאים טכניקות חדשות לשיקום הפה והשתלות שיניים.

 

לחיוג מהיר למרפאה