fbpx

השתלה בזאלית למחוסרי עצם – שתלי דיסק

השתלה בזאלית למחוסרי עצם – שתלי דיסק

זמן קריאה: 2 דקות

השתלה בזאלית של שתלי דיסק – שתלים בזאליים

השתלת שיניים למחוסרי עצם מהווה אתגר גדול. אחד היתרונות הגדולים של שיטת ד"ר בלן הוא השילוב החכם בין הטכניקות הדנטליות המובילות בעולם שמשמשות לביצוע השתלות שיניים וביניהן גם השתלה בזאלית.

בדרך זו, מצליח המרכז, לספק מענה מקיף לכל מטופל גם במקרים קיצוניים של חוסר עצם. אחת הטכניקות שבהן נעזר ד"ר בלן היא שימוש בשתלים ייחודיים שאותם אין צורך להבריג ולקבע אל תוך עצמות הלסת, אלו הם שתלי דיסק המשמשים לביצוע השתלות שיניים בעיקר בלסת התחתונה.

שתל בזאלי לחוסר עצם בלסת התחתונה

שתלי דיסק – פתרון אלגנטי לבעיית חוסר עצם בלסת

השתלות שיניים בעזרת שתלי דיסק או בשמם השני- שתלים בזאליים, נועדו לפתור בעיות של חוסר עצם בלסת התחתונה. כשנוצר מצב של חוסר עצם יש בעצם בעיה בעיגון השתלים הדנטליים הרגילים ללסת, שכן בדרך כלל הם מעוגנים לעצם הלסת.

במקרים כאלו בלסת העליונה ניתן להשתמש בסוג שתלים ייחודי הקרוי שתלים זיגומטיים – שתלים המחוברים ישירות לעצם הלחי (זיגומה) במקום לעצם הלסת, אבל בלסת התחתונה אין לנו עצם חלופית שניתן לחבר אליה את השתלים ולכן נעשה שימוש בשתלי דיסק.

למאמר מרתק על שתלים זיגומטיים לחצו כאן >>

שתלי דיסק בשונה משתלים סטנדרטיים אינם בנויים בצורת בורג אלא יש להם בסיס שטוח בצורת דיסק ומכאן שמם. את שתלי הדיסק מחדירים מצידי הלסת ולא בהחדרה אנכית וכך מאפשרים להם להתקבע במקומות שבהם יש מחסור של עצם.

השתלה בזאלית משולבת – שתלים בזאליים עם שתלים רגילים

שתלים בזאליים או שתלי הדיסק אינם יכולים להחזיק לבד מערכת של שיניים ולכן השימוש בהם נעשה על ידי השתלת שיניים משולבת שבה נעזרים בשתלים דנטליים רגילים המעוגנים לאזורים בעצם הלסת שבהם יש מספיק עובי לעצם ואילו באזורים הדקים של העצם נעשה שימוש בשתלי דיסק.

שילוב שני סוגי השתלים מסייע להשיג יציבות גבוהה למערכת השיניים החדשה בלי ליצור דלקות או פגיעה מיותרת באזור החניכיים.

ד"ר בלן – מרופאי השיניים הבולטים בתחום השתלת שתלי דיסק

 לביצוע השתלה של שתלי דיסק יש צורך במיומנות גבוהה מאוד שקיימת אצל רופאי שיניים בודדים בישראל. דר' בלן שביצע כבר אלפי השתלות שיניים במהלך שני העשורים האחרונים הוא אחד מרופאי השיניים המיומנים בישראל ובעולם בשימוש בשתלי דיסק במסגרת טיפולי השתלת שיניים אצל מטופלים הסובלים מדרגות שונות של חוסר עצם בלסת.

פתרונות למצבי קיצון
לחיוג מהיר למרפאה