fbpx

כל מה שאתם צריכים לדעת על שיניים זמניות

כל מה שאתם צריכים לדעת על שיניים זמניות

זמן קריאה: 2 דקות

הן יפות, חזקות ומאפשרות למטופל בפעם הראשונה להיות עם חיוך מלא בשיניים כבר ביום ההשתלה. השיניים הזמניות מהוות חלק חשוב מהשתלת השיניים המתקדמת בשיטת ההעמסה המיידית, וזה כל מה שאתם חייבים לדעת עליהן.

הידע והטכנולוגיה מאפשרים לרופאי השיניים לייעל את התהליכים המורכבים ולהפוך אותם לנוחים יותר עבור המטופלים. השתלת שיניים בשיטת "העמסה מיידית", בה מטפלת המרפאה של ד"ר יגאל בלן, היא דוגמא נהדרת לכך. בשיטה זו המטופל עובר את הליך עקירת השיניים הבעייתיות והתקנת השתלים הדנטליים באותו היום. זה אומר שהמטופל יכול לסמן וי על השלב הכירורגי במהירות וביעילות.

מדוע לא מתקינים שיניים קבועות מיד לאחר ההשתלה?

השלב הכירורגי הוא די מורכב, ודורש החלמה- זאת אתם בוודאי יודעים. נרחיב כי לאחר החדרת השתלים הדנטליים, החניכיים רגישות יותר ועומדות בפני שינויים בגובה, בצורה וברוחב שלהן; רק כעבור כחצי שנה מההשתלה, רקמתן הרכה מתקבעת ומתגבשת לכדי הצורה הסופית. שינוי זה הינו בלתי נמנע, ועל כן רק בתום תקופת ההחלמה, מותקנים על השתלים השיניים הקבועות שילוו את המטופלים עשרות שנים קדימה.

שיניים זמניות

 

אחד מהחששות של אלו העומדים בפני ההליך היא התקופה של כמה חודשי החלמה בה יוותרו מחוסרי שיניים. אך כאן בדיוק, נכנסות לתמונה- ולחיוך, השיניים הזמניות.

מעניקות איכות חיים: על יתרונותיהן הרבים של השיניים הזמניות

שיניים אלו עשויות מחומר זירקוניה חזק ועמיד ומותקנות במרפאה של ד"ר יגאל בלן כבר בעת החדרת השתלים. אז מה תפקידן? בשתי מילים: איכות חיים. היתרונות של השיניים הזמניות רבים. הן ממלאות את הפונקציה האסתטית ומאפשרות למטופל לצאת מהמרפאה בחיוך מלא בשיניים. כך הן הופכות את ההתמודדות הנפשית והרגשית של השלב הכירורגי למיטבית. בנוסף, השיניים הזמניות מאפשרות למטופל לחזור לשגרת האכילה שלו כבר למחרת הטיפול. אין צורך לצמצם את התזונה לכדי מזונות נוזליים ורכים למשך תקופת ההחלמה.

היתרונות של השיניים הזמניות לא מסתיימים רק בכך. אלו ממלאות גם פונקציה בריאותית. יש להן תפקיד חשוב בתקופת הביניים שבין החדרת השתלים להתקנת השיניים הקבועות. הן מאפשרות למטופל לחזור להשתמש בלסת וכך נוצר אפקט האטה ואף מניעה של איבוד עצם. כך, יכולים השתלים הדנטליים להיטמע בגוף בצורה מוצלחת יותר.

לא משחק ילדים: השאירו את הבריאות שלכם בידיים הנכונות

נסיים בכך שנזכיר לכם שטיפול השתלת שיניים הוא תהליך מורכב שצריך להיעשות ביד מיומנת ומקצועית, ובסבלנות רבה- שבה, עליכם להיאזר גם אתם כדי להגיע לתוצאה המושלמת ולמקסימום אפקטיביות.
ד"ר יגאל בלן מחזיק ברפרטואר עשיר של למעלה מ-30 שנה בעולם השתלות השיניים ובשם עולמי בתחום, כאשר מרפאותיו עוסקות אקסלוסיבית בביצוע השתלות שיניים.

אם אתם סובלים ממצב השיניים שלכם וחושבים שאתם זקוקים להשתלה אנחנו כאן בשבילכם. במידה שכבר הוכתרתם כ'מסורבי טיפול' בשל המקרה המורכב, אנחנו נוכל לעזור לכם. המרפאה שלנו מחזיקה באחוזי הצלחה מרשימים גם במקרים המורכבים ביותר. אין דבר שמספק אותנו יותר מאשר להחזיר למטופלים את איכות החיים ואת החיוך לפנים. לתיאום פגישה לחצו כאן >>>

 

בלוג השתלת שיניים שיקום הפה
לחיוג מהיר למרפאה