fbpx

כמה עולה השתלת שיניים?

כמה עולה השתלת שיניים?

זמן קריאה: 4 דקות

כמה עולה השתלת שיניים בכל הפה?

בשנים האחרונות ניתן לראות מרפאות רבות שמפרסמות ברחבי האינטרנט 'השתלות שיניים במחירים אטרקטיביים' וכן מודעות שהכותרת שלהם מבטיחה 'השתלת שיניים במחיר מצחיק'. האם הדבר נכון או האם מדובר בטריק שיווקי? ואם כן, כמה עולה השתלת שיניים ועל בסיס מה נמדד מחיר השתלת שיניים?

עלות השתלת שיניים

אנשים המחפשים מחירים ועלויות לטיפולי השתלות שיניים, אינם מבינים כיצד נקבע המחיר פר השתלה ומכיוון שמדובר בהוצאה כלכלית לא קטנה, הם מעוניינים לוודא שהם מקבלים את המחיר המשתלם ביותר.

אבל… רגע לפני שאנחנו בוחנים את הצעות המחיר שקיבלנו אנחנו חייבים לדעת: 

השתלת שיניים חייבת להיות טיפול אינדיבידואלי המותאם באופן אישי לכל אדם ולא טיפול זהה החוזר על עצמו אצל כולם, כיוון שלכל אחד מאתנו יש לסת שונה, שיניים במצב בריאותי שונה, חוזק שונה של עצם הלסת, היסטוריה דנטלית ורפואית שונה. לכן, יהיה זה לא נכון להשוות בין ההצעה שאני קיבלתי להצעה שקיבל השכן שלי (מצב הלסת והשיניים שלנו שונה). שנית, עלינו לבחון את תכנית הטיפולים שקיבלנו ולראות שהיא מתייחסת למצב השיניים הייחודי שאובחן אצלנו ומספקת את הפתרון הטוב ביותר עבורו תוך התייחסות לבעיות ספציפיות.

בנוסף, רופאי השיניים שונים מאחד לשני. ככל שרופא שיניים יהיה בעל ניסיון גדול יותר בתחום השתלות השיניים ובעל מוניטין מוצלח יותר הכולל הצלחות מוכחות לאורך שנים, כך גם הוא ידרוש מחיר שתואם את רמתו הרפואית. כשאתם בוחרים רופא שיניים לביצוע השתלה חשוב מאוד שתבדקו את הדברים הבאים בכדי להבין לא רק את מחיר הטיפול אלא גם מה מקבלים בתמורה לכל מחיר.

מבנה ועיצוב שיניים
מבנה ועיצוב שיניים

הניסיון והמוניטין של רופא השיניים

חשוב לבדוק מהו הניסיון של אותו רופא שיניים בו אתם בוחרים. לרוב, ככל שהניסיון והמיומנות המקצועית יהיו גדולים יותר – כך גם המחיר יהיה גבוה יותר. הרופאים המנוסים ביותר הם לא רק בעלי רזומה מרשים של לימודים והשתלמויות שונות בארץ ובחו"ל, אלא בעיקר כאלו שטיפלו במגוון גדול של מקרים ויודעים לתת מענה גם למקרים נדירים כמו חוסר קיצוני של עצם בלסת, בעיות אוסטאופורוזיס או חרדה דנטלית קשה. המיומנות הזו תבטיח שגם במקרה של סיבוכים או קושי תקבלו את הפתרון הרפואי הטוב ביותר.

טכנאי שיניים

ציוד וחומרים דנטליים

ציוד דנטלי עולה לא מעט כסף, אבל מאפשר לשפר את רמת הדיוק של הטיפול ולהשיג תוצאות אסתטיות יפות יותר ויציבות יותר. מרפאה שיש בה מכונת CT ולא מוציאה לצילום חיצוני במכונים, שיש לה מעבדת שיניים משלה ולא נעזרת במעבדה כללית ושמשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כמו CAD/CAM והדפסות תלת ממד של כתרים – תהיה יקרה יותר, אבל גם תבטיח טיפול איכותי הרבה יותר שיישמר לאורך זמן עם תוצאות אסתטיות איכותיות יותר. בנוסף, שימוש בחומרים מסוימים כמו כתרי זירקוניה וכמובן סוגי שתלים חדישים מייקר את המחיר של ההשתלה אבל שוב, מבטיח איכות טיפול גבוהה יותר.

שיטות טיפול שונות

חשוב להבין מהן שיטות ההשתלה בהן הרופא משתמש ומהם המחירים אותם הוא דורש לטיפולים ספציפיים. כאשר מבוצעים טיפולים מורכבים יותר כמו השתלה זיגומטית או השתלה בזאלית שדורשים מיומנות ייחודית ושתלים דנטליים ייעודיים – כך גם מחירי השתלת השיניים משתנים בהתאם.

מעבדת שיניים

אחריות – מה היא כוללת ולמשך כמה זמן?

תמיד יש לוודא שרופא השיניים שמבצע את ההשתלה מבטיח אחריות לטיפול ולחומרים בהם הוא השתמש לבניית השיניים למספר שנים רב ככל האפשר. השתלת שיניים במחיר נמוך שאין עליה אחריות מלאה למספר שנים עלולה להוביל לסדרת טיפולים נוספים שייקרו בסופו של דבר את העלות הכוללת. זאת מעבר לטיפול אחד המבוצע בידיים מקצועיות ומעניק אחריות ושקט נפשי למטופל.

אמינות והמלצות

יש לוודא שאכן מדובר ברופא מומחה בעל מספר רישיון רופא שמרפאתו עוסקת בעיקר בטיפולים של שיקומי פה ולסת. כדי לחזק את האמינות של הרופא חשוב לא להסתפק בעדותו שלו על עצמו אלא לדרוש רשימת ממליצים של מטופלים שעברו השתלת שיניים בטווח זמן קרוב ורחוק. שיחה עם שניים או שלושה מטופלים שעברו טיפולים שיניים, יעזרו לכם להבין כמה עולה השתלת שיניים ברמה הבריאותית והשירותית ולא רק הכספית.

כמה עולה תכנית הטיפול?

מאחר ולכל מטופל יש מבנה לסת שונה, מצב בריאותי אחר והיסטוריה רפואית שונה, רופא השיניים אמור להתאים לכל מטופל תכנית טיפולים ייחודית לו ולא לעבוד עם אותה התכנית בכל הטיפולים. על כן בהשוואת מחירים של השתלות שיניים חשוב לבחון את מפרט התכנית ולא רק את השורה התחתונה של המחיר כי ייתכן שהמחיר שונה בגלל תכנית טיפולים שונה.

שתלים דנטליים

מחיר השתלת שיניים בכל הפה – הבחירה של הלקוחות

לאחר בחירת הרופא, חשוב לדעת שאתם יכולים להשפיע בצורה ניכרת על כל הקשור למחיר השתלת השיניים. יש לכם אפשרות לבחור בהשתלה שאורכת תקופה ארוכה ועולה פחות כסף, אך גם תדרוש מכם להפסיד ימי עבודה ולכן קרוב לוודאי שהתוצאה תהיה זהה. בנוסף, תוכלו לבחור ברופא בעל ניסיון מועט, ציוד בסיסי יותר ועוד. למרות אפשרויות אלו רוב האנשים מעדיפים לפנות אל רופא מומחה בעל ניסיון רב שמבטיח להם את התוצאה הטובה ביותר וחלוקה לתשלומים שמתאימה להם.

כמה עולה השתלת שיניים במרפאת ד"ר בלן? פנו אלינו ואחד הנציגים יחזור אליכם במהרה

השתלת שיניים

 

בלוג השתלת שיניים
לחיוג מהיר למרפאה