fbpx

השתלת שיניים בשיטת ד”ר בלן

השתלת שיניים בשיטת ד”ר בלן

שיטת ד"ר בלן

השתלת שיניים בשיטת ד"ר בלן

ד"ר יגאל בלן מוביל מעל לשלושה עשורים את תחום השתלות השיניים בישראל ובעולם ובזכות השיטה להשתלת שיניים שפיתח ושכלל לאורך השנים הוא מצליח לתת מענה מקיף ולבצע שיקום פה מדויק, אסתטי ובטוח גם במקרים קיצוניים של חוסר עצם.

השתלת שיניים בשיטת ד"ר יגאל בלן מבוססת על מספר שיטות כמו – All On 4, שתלים זיגומטיים, שתלי דיסק וכו' וכן על שילוב ייחודי של מספר טכניקות דנטליות חדשניות, יחד עם טכנולוגיית הדמיה מתקדמת המאפשרות להשיג תוצאות אסטטיות מושלמות ועמידות יוצאת דופן, ללא תלות במצבו הרפואי של המטופל.

השתלת שיניים בשיטה המוצלחת של ד"ר בלן

לקחת את הטוב ביותר ולשפר אותו

שיטתו של ד"ר יגאל בלן  מבוססת על שיפור וייעול של הטכניקות המובילות בעולם בתחום ההשתלות כמו all on 4, התקנת שתלי דיסק ושימוש בשתלים זיגומטיים ושילוב שלהן לידי שיטה הוליסטית אחת להשתלת שיניים.

דר' בלן יוצר במהלך ההשתלה חלוקת עומס מאוזנת של השיניים המושתלות בחלל הפה תוך התאמה מושלמת של השתלים למבנה הלסת של המטופל ובכך נמנע תהליך ההחלמה הארוך המאפיין השתלות שיניים בשיטות הישנות.

השיטה מתאפיינת בגמישות רבה שמאפשרת להתאים פתרון מקיף של השתלת שיניים לכל מטופל על פי מצבו הייחודי גם במקרים רפואיים מאתגרים כמו חוסר מוחלט של עצם בלסת.

שימוש בפסגת הטכנולוגיה 

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מהווה חלק בלתי נפרד מתפישת העבודה של ד"ר בלן.

בניית כל תכנית טיפולים במרכז מתבססת על טכנולוגיה דיגיטלית לתכנון ניתוחים והדמיות תלת ממד שמבוצעות במרפאה עצמה.

כל השתלת שיניים נעשית תוך שימוש בטכנולוגיית CAD/ CAM המאפשרת להשיג רמות דיוק גבוהות במיקום של כל שתל ושתל ולהשיג תוצאות אסתטיות מושלמות.

איכות החומרים מבטיחה את איכות הטיפול

במרפאה נעשה שימוש בשתלים דנטליים מהאיכות הגבוהה ביותר בשילוב כתרי זירקוניה חזקים ומדויקים המיוצרים בהתאמה אישית לכל מטופל על ידי מחלקת השתלים במרפאה.

השימוש בשתלים איכותיים מונעת סיבוכים וזיהומים ומבטיחה למטופלים שעברו תהליך השתלת שיניים, שנים ארוכות של שיניים חזקות ובריאות בכל טכניקה שבה נעשה שימוש מ – all on 4 ועד שתלים זיגומטיים.

השתלת שיניים

השתלות במקרים קיצוניים של חוסר עצם

הטכנולוגיה המתקדמת של שיקום הפה בשיטת דר' בלן, מעניקה פתרון מלא גם למטופלים שסובלים ממקרים נדירים של חוסר עצם ושאינם מצליחים להשתיל שיניים בשום שיטה אחרת.

רבים ממטופלי המרפאה הגיעה אליה אחרי שאף מרכז רפואי אחרי בישראל לא הצליח לבצע עבורם השתלות שיניים.

שילוב של אסתטיקה מושלמת עם רפואת שיניים מתקדמת

השתלות שיניים במרפאת ד"ר יגאל בלן משלבות מקצוענות רפואית מהמעלה הראשונה עם שתלי זירקוניה בגימור אסתטי יוצא דופן.

התוצאה היא השתלת שיניים בטוחה ובריאה שנראית נפלא גם עשרות שנים קדימה.

אחריות על העבודה ועל איכות החומרים

אנו מעניקים חמש שנות אחריות לשתלים ולכתרים רגילים וחמש שנות אחריות על כתרים מזירקוניה וזאת בנוסף לטיפולים משלימים הכוללים בדיקת רופא וניקוי אבנית פעמיים בשנה לאורך חמש שנים, ללא תשלום.

השיטה של ד"ר יגאל בלן מאפשרת:

 

בדיקת השתלת שיניים

לחיוג מהיר למרפאה