fbpx

חיוך זוהר – השתלות שיניים ושיניים תותבות של סלבס שלא ידעתם עליהן

חיוך זוהר – השתלות שיניים ושיניים תותבות של סלבס שלא ידעתם עליהן

זמן קריאה: 3 דקות

השתלות שיניים הפכו לדרך הפופולארית בעולם להחזרת החיוך לאנשים שאיבדו את שיניהם ומתברר שהן לא פוסחות גם על הסלבס העולמיים.

הנה חמישה מפורסמים שחיוך זוהר הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלהם, ועברו השתלות שיניים או שימוש בשיניים תותבות (בתקופה שלא היו השתלות שיניים…) כדי לשמור עליו.

חיוך זוהר – וויסנטון צ'רצ'יל

צ'רצ'יל שכיהן כשר הימייה הבריטי במלחמת העולם הראשונה וכראש ממשלת בריטניה במלחמת העולם השנייה וחזר לכהונה נוספת בשנות החמישים, היה מהמדינאים הבולטים והמשפיעים במאה העשרים.

הוא איבד את שיניו ונעזר במערכת של שיניים תותבות שעוצבה במיוחד על מנת לשמור על חיתוך הדיבור הייחודי לו, שיאפשר למאזינים לזהות את קולו בשידורי הרדיו.

סט השיניים התותבות שלו נמכר במכירה פומבית במחיר של מעל 15,000 ליש"ט. קרוב לוודאי שאם צ'רצ'יל היה חי כיום הוא היה נפטר מהשיניים התותבות ופשוט עובר השתלת שיניים.

 ווינסטון צ'רצ'יל
ווינסטון צ'רצ'יל

חיוך נשיאותי – השתלת השיניים של ג'ו ביידן

מתברר שג'ו ביידן, יליד 1942, שהתמודד בעבר לראשות המפלגה הדמוקרטית וכיום מכהן כסגן הנשיא האמריקאי ה-47 בקדנציה השנייה של הנשיא ברק אובמה, השקיע לא מעט כספים בטיפולי השתלות שיניים, שהעניקו לחיוך שלו מראה זוהר וזיכו אותו בתדמית של מצליחן.

השתלת שיניים - ג'ו ביידן
השתלת שיניים – ג'ו ביידן

חיוך מבוגר – דיק ואן דייק

כוכב הקולנוע והטלוויזיה האמריקאי שהתפרסם בסרטים כמו מרי פופינס, צ'יטי צ'יטי בנג בנג ודיק טרייסי עבר השתלת שיניים מלאה בשתי הלסתות שמאפשרת לו גם בגיל 90 להיראות נפלא כשהוא מחייך.

 

בגיל 90 אחרי השתלת שיניים

השתלת שיניים - דיק ואן דייק
השתלת שיניים – דיק ואן דייק

חיוך זוהר מאוד – קלארק גייבל

אחד החיוכים המפורסמים בתולדות הוליווד שייך לכוכב הסרט "חלף עם הרוח".
אך רבים לא יודעים שקלארק גייבל סבל ממחלת חניכיים קשה שגרמה לו לאבד כמעט את כל שיניו עד גיל 32 ואילצה אותו להיעזר בסט של שיניים תותבות.

דרך אגב, השמועות מדברות על כך ששותפתו לסרט ויויאן ליי התלוננה על הבל פיו הלא נעים. במידה והיה חי היום, גם קלארק גייבל יכול היה לפתור את בעיות השיניים ולהיפטר משיניו התותבות, שהעיבו על חייו האישיים לאורך שנים, בעזרת טיפול של השתלת שיניים.

השתלת שיניים - קלארק גייבל
השתלת שיניים – קלארק גייבל

 

חיוך הוליוודי – ניקולס קייג'

השחקן ההוליוודי זוכה פרס האוסקר, שהתפרסם בעשרות סרטים כמו אדפטיישן, לעזוב את לאס וגאס, עימות חזיתי ובייבי אריזונה – עבר עקירה של שתי שיניים לצורך תפקידו בסרט "בירדי" ולאחר מכן עבר השתלת שיניים כדי להשלים ולשפר את מראה השיניים.

השתלת שיניים - ניקולאס קייג'
השתלת שיניים – ניקולאס קייג'

 

בלוג השתלת שיניים
לחיוג מהיר למרפאה